وبلاگ - آخرین اخبار
چرا بدنه یخچال برق دارد؟

چرا بدنه یخچال برق دارد؟

سلام عرض می کنیم به همراهان همیشگی وب سایت سرویسکاران، با یک مقاله خواندنی و کاربردی در رابطه با دلایل برق داشتن بدنه یخچال در خدمت شما هستیم، اگر دوست دارید در این رابطه به اطلاعاتی کامل و جامع دسترسی پیدا کنید ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید. حتما تا به حال برای شما هم پیش آمده که به بدنه یخچال خود دست بزنید و متوجه شوید که بدنه یخچال شما برق دارد، اما آیا می دانید دلایل بروز آن چیست؟ در واقع چرا بدنه یخچال برق دارد؟ عوارض و مشکلات وجود برق در بدنه یخچال چیست؟ چطور باید این مشکل را برطرف کنیم؟ آیا نیاز به تعمیر یخچال داریم؟ و یا اینکه خودمان می توانیم این مشکل را برطرف کنیم؟ با ما همراه باشید تا به پاسخ این سوال ها برسید.

دلایل وجود برق در بدنه یخچال چیست؟

  • اولین دلیل اینکه بدنه یخچال برق دارد این است که ترموستات اتصال بدنه دارد.
  • دلیل دوم معیوب بودن موتور می باشد
  • سومین دلیل وجود برق در بدنه یخچال، بدون روکش بودن ناحیه ای از سیم های رابط می باشد
  • دلیل چهارم این است که موتور اتصال بدنه دارد
  • دلیل پنجم می تواند مشکل معیوب شدن سیم های رابط باشد
  • آخرین دلیل هم این است که سرپیچ لامپ داخل یخچال اتصال بدنه داشته باشد

چطور باید مشکل وجود برق در بدنه یخچال را برطرف کنیم؟

زمانی که می خواهیم مشکل وجود برق در بدنه یخچال را برطرف کنیم در ابتدا باید یخچال را از برق بکشیم سپس رله استارت و اوورلود را از موتور جدا می کنیم و در نهایت یخچال را مجددا به برق متصل کنید پس از این مرحله با ولت متر و یا فاز متر وجود برق در بدنه یخچال را تست کنید در صورتی که بدنه یخچال شما همچنان برق داشت مشکل یخچال شما از موتور یخچال می باشد و حتما باید از یک تعمیر کار مجرب و حرفه ای یخچال کمک بگیرید.

دلایل وجود برق در بدنه یخچال چیست؟

دلایل وجود برق در بدنه یخچال چیست؟

در بیشتر موارد برق داشتن بدنه یخچال نشات گرفته از اتصال بدنه موتور می باشد که این مشکل را می توانیم از طریق ارت نمودن یخچال از بین ببریم. گاهی اوقات در صورت بستن ارت زمانی که پریز یخچال را مجددا به برق متصل می کنیم احتمال قطع شدن فیوز وجود دارد. در صورتی که فیوز برق قطع شد یا باید سیم پیچی موتور تجدید شود و یا اینکه باید کل موتور را تعویض کنیم. در واقع در صورت بروز مشکل دوم حتما باید با یک تعمیر کار حرفه ای یخچال مشورت کنید.

در صورتیکه به این مشکل رسیدگی نکنید احتمال اینکه موتور یخچال شما با خرابی و یا سوختن مواجه شود وجود دارد.

در مطلب امروز ما تمام تلاش خود را کردیم تا در رابطه با دلایل وجود برق در بدنه یخچال، چگونگی برطرف کردن مشکل و همچنین عوارض آن با شما صحبت کردیم. امیدواریم که توانسته باشیم اطلاعات مورد نیاز شما را در این مطلب بیان کرده باشیم. از اینکه ما را در این مطلب همراهی کردید کمال تشکر را داریم.

خدمات تعمیر یخچال سرویسکاران

در صورتی که یخچال شما به هر دلیلی با خرابی مواجه شد شما می توانید از خدمات شرکت فنی خدماتی سرویسکاران استفاده کنید وتعمیر یخچال خود را به تعمیرکاران حرفه ای و مجرب ما بسپارید، این مجموعه بهترین خدمات و با کیفیت ترین خدمات را با کمترین هزینه ها به شما عرضه می کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

مایلید به گفتگو بپیوندید؟
ما دوست داریم شما هم در این بحث شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =