وبلاگ - آخرین اخبار
لوله کشی پکیج دیواری

لوله کشی پکیج دیواری

لوله کشی پکیج دیواری به علت مزایای زیاد پکیج دیواری نسبت به موتورخانه ، آبگرمکن و بخاری گازی دارد که این مزایا شامل مصرف کم گاز و برق ، بازدهی بالا ، سیستم ایمنی بالا و … می شود بسیار پر کاربرد و حائز اهمیت می باشد. در حال حاضر در کشور تقریبا همه مالکان چه آنهایی که در حال ساخت هستند ، چه آنهایی که در حال بازسازی ساختمان ، گزینه اول خود را پکیج شوفاژ دیواری قرار می دهند و نصب و لوله کشی آنرا انجام میدهند.

مجموعه سرویسکاران در زمینه تعمیر و سرویس پکیج با داشتن کادری مجرب و با تجربه اماده خدمت رسانی در سراسر شهر تهران در حیطه ی نصب پکیج ، تعمیر پکیج، سرویس پکیج، اسید شویی پکیج و کلیه امور مربوط به پکیج در کلیه ی برندها با ارزان ترین قیمت و سرویس دهی در محل می باشد

لوله کشی پکیج دیواری باید بسیار با دقت و اصولی و زیبا انجام شود. لوله کشی پکیج دیواری که به دو نوع لوله کشی آب و لوله کشی گاز تقسم بندی می شود، باید اصولی و با دقت و به طور صحیح انجام گیرد، نحوه لوله کشی پکیج دیواری شامل مراحل جداگانه ای است که با طی کردن هر مرحله عمل لوله کشی پیش می رود.انتخاب مسیر مناسب از مهم ترین موارد در لوله کشی پکیج دیواری است.

لوله کشی پکیج دیواری

لوله کشی پکیج دیواری

1- ابتدا باید نقشه ساختمان را بررسی کنید و با چک کردن نقشه ساختمان که توسط مهندس مربوطه کشیده شده محل نصب رادیاتورها و الگوی قرارگیری آنها را مشخص کنید.

2- سپس بعد از بررسی نقشه ساختمان، طرح شبکه لوله کشی پکیج دیواری را ترسیم کنید و با کشیدن نقشه لوله کشی پکیج دیواری و نمایش محل اتصال لوله ها به یکدیگر به مسیر درست لوله کشی می رسید و می توانید مرحله بعدی را اجرا کنید.

3- سپس به صورت عملی اندازه مسیر را به دست آورده تا به همان اندازه لوله تهیه شود و با انتخاب لوله های مناسب و اندازه گیری قطر لوله ها ، می توانید به لوله کشی پکیج دیواری اقدام کنید و کار را به صورت اصولی انجام دهید.

به طور معمول به علت قابلیت تحمل فشار زیاد آب و مقاوم بودن در برابر دمای زیاد گرما، در لوله کشی پکیج دیواری از لوله های پلاستیکی در کار استفاده می گردد.

همچنین لوله کشی پکیج دیواری به روش کلکتوری که به عنوان یکی از معتبر ترین روش های لوله کشی شمرده می شود.

برای طبقه بندی سیستم لوله کشی پکیج شوفاژ دیواری به سه دسته زیر تقسیم می شوند که هرکدام روش خاص خود را دارند و برای اماکن متفاوتی قابلیت استفاده و بهره وری را دارند:

1- لوله کشی مختلط: در این نوع لوله کشی طرز قرارگیری لوله ها هم در کف زمین و هم در سقف کاذب است.

انجام لوله کشی پکیج دیواری

انجام لوله کشی پکیج دیواری

2- لوله کشی با برگشت مستقیم: این نوع لوله کشی یک لوله کشی خوب برای منازل و محیط های کوچک می باشد.

3- لوله کشی با برگشت معکوس: امروزه در بیشتر ساختمان های شهری با متراژ متوسط این سیستم رایج است و مورد استفاده قرار می گیرد.

مزیت این نوع پکیج به دلیل عدم رسوب گرفتن لوله ها و تولید گرمایش مطلوب و مزایای زیاد سیستم لوله کشی کف گرمایش، این نوع لوله کشی پکیج دیواری نیز محبوبیت بسیار زیادی دارد، نحوه لوله کشی پکیج دیواری در قیمت آن موثر می باشد.

در لوله کشی و نصب پکیج ، نصب کردن پکیج و رادیاتورها در مکان مناسب و انتخاب مسیر صحیح در لوله کشی پکیج دیواری علاوه بر کمک به بهبود گرمایش محیط، باعث سهولت دسترسی به لوله ها، برای انجام عملیات هواگیری و تعمیرات لازم در صورت بروز مشکل می گردد.

در صورتی که در انجام لوله کشی پکیج دیواری خطایی رخ دهد یا از لوله های نامناسب استفاده شود علاوه بر ظاهر نامناسب محیط، کار اصلی پکیج که همان تولید آب و هوای گرم است دچار مشکل می شود، پس در انجام لوله کشی پکیج دیواری حتما صبوری، دقت، مهارت و تجربه مد نظر باشد و بسیار حایز اهمیت است تا کار بصورت درست صورت پذیرد

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

مایلید به گفتگو بپیوندید؟
ما دوست داریم شما هم در این بحث شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 6 =